Bestelling & Levering
Bestelling
Als je een keuze hebt gemaakt uit onze collectie, dan leg je het artikel van uw keuze in het winkelwagentje door rechts op de product informatie pagina het gewenste aantal en eventueel de kleur, maat of gewicht aan te geven en te klikken op de button 'Bestel Nu'. Het artikel in de winkelwagen kan altijd weer verwijderd worden. Ook kan het aantal worden aangepast.
Verpakking
Afhankelijk van het aantal en het formaat van de bestelde producten wordt de bestelling in een envelop of pakket verzonden. Ook is het mogelijk om tegen vergoeding van €1,80 per product, uw bestelling te voorzien van cadeauverpakking. Deze optie kun je aanklikken in het winkelmandje.
Verzending
Voor verzending van de producten brengt Het Kleinste Huis verzendkosten in rekening. De verzendkosten (binnen en buiten Nederland) zijn gebaseerd op de geldende tarieven van PostNL en worden voorafgaand aan de betaling in de orderbevestiging opgenomen.
Levering binnen Nederland
Alle artikelen worden binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling aangeboden bij PostNL. Mocht een aanbieding bij PostNL binnen 2 werkdagen niet mogelijk zijn, dan wordt dit per e-mail aan je bevestigd.
Alle artikelen (mits op voorraad) worden binnen 5 werkdagen na bestelling aangeleverd op het leveradres dat door jou is opgegeven.
Het Kleinste Huis is niet aansprakelijk voor overschrijding van de aangegeven levertijden, verlies of beschadiging door PostNL.
Levering naar buitenland
Het Kleinste Huis kan ook zorg dragen voor verzending naar het buitenland. Alle artikelen worden binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling aangeboden bij PostNL. Mocht een aanbieding bij PostNL, DHL of DPD binnen 2 dagen niet mogelijk zijn, dan wordt dit per e-mail aan je bevestigd.
De levertijd is afhankelijk van de afstand naar en locatie van het afleveradres. De verzendkosten zijn gebaseerd op de geldende tarieven van PostNL en worden voorafgaand aan de betaling in de orderbevestiging opgenomen.
Het Kleinste Huis is niet aansprakelijk voor overschrijding van de aangegeven levertijden, verlies of beschadiging door PostNL of andere post verwerkende organisaties.
Advies nodig?
Vul dan ons contactformulier in of bel ons op +31 20 752 75 85. We helpen je graag verder!
Heb je een vraag over ons bestel- en leverproces?
Neem op elk moment contact met ons op via onze sociale kanalen
Hoe snel kunnen jullie mijn bestelling binnen Nederland leveren?
Wanneer je een bestelling plaatst tussen dinsdag t/m zaterdag en voor 15.00 uur, dan proberen we nog dezelfde dag jouw bestelling aan te bieden bij PostNL of DHL. In de meeste gevallen heb je de volgende werkdag je bestelling in huis.
Bestel je op zondag of maandag, dan verwerken je bestelling pas op dinsdag.
Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?
Dat kan zeker! Je kunt zonder meer een bestelling plaatsen vanuit het buitenland en laten versturen naar een buitenlands adres.
Ook ons betaalsysteem van Mollie ondersteunt de meeste buitenlandse betaalmethoden.
Mijn pakket is niet aangekomen. Wat moet ik doen?
Het gebeurt gelukkig niet al te vaak, maar pakketjes kunnen door PostNL en DHL kwijtraken of verkeerd bezorgd worden.
Is dit het geval? Laat ons het dan weten via ons contactformulier! Wij zullen meteen jouw bestelling opnieuw opsturen.
Kan ik een bestelling plaatsen online en ophalen in jullie winkel?
Dat kan zeker! Geef in het opmerkingenveld bij je bestelling aan dat je je bestelde artikelen wilt ophalen in de winkel en hoe laat.
Wij zorgen er dan voor dat je bestelling klaarstaat als je langskomt.