Veilige Betaling

Veilig betalen

Veilig betalen gaat zeer eenvoudig op onze webwinkel www.hetkleinstehuis.nl. Samen met onze 'payment broker' Mollie dragen wij zorg voor een correcte en veilige afhandeling van uw betaling- en bankgegevens. Via de beveiligde SSL procedure worden je gegevens versleuteld verstuurd naar uw bank. Hierdoor kunnen derden niet bij je gegevens.

Makkelijk betalen

Onze webwinkel biedt uitgebreide mogelijkheden tot betalen. Zo is er altijd keuze uit een betaalmethoden die door jouw bank ondersteund wordt.

De volgende betaalmethoden worden door onze webwinkel geaccepteerd:

iDEAL is een van de meeste gebruikte online betaalmethode van Nederland. iDEAL werkt direct samen met 9 grote banken in Nederland: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en van Lanschot.

Indien je voor de methode iDEAL hebt gekozen als betaalwijze, selecteer je vervolgens je eigen bank. De daadwerkelijke betaling vindt daarna plaats in de vertrouwde omgeving van de website van jouw bank. In deze omgeving staat jouw bank garant voor de veiligheid en correcte afhandeling van de betaling. 

Wil je liever betalen met je creditcard, dan kan dat natuurlijk ook. Na het kiezen van de betaalmethode 'Creditcard' wordt je automatisch doorgestuurd naar een scherm waar je creditcardnummer, de vervaldatum van de creditcard en de CID/CVC code wordt gevraagd. De 3-cijferige CID/CVC code staat op de achterkant van je creditcard. Het is daarom van belang dat als je per creditcard wilt betalen je creditcard bij de hand hebt.

Ben je in bezit van een Belgische bankrekening? Dan is betalen via de optie Bancontact / Mister Cash handig voor jou. Hiervoor moet je wel in bezit zijn van de desbetreffende kaartlezer of iPhone/Android App. Bancontact / Mister Cash wordt ondersteund door de volgende banken KBC, Belfius, Fortis, Fintro, AXA, CBC, ING en de VDK Spaarbank.

Klant van Belfius? Wij maken gebruik van de eigen betaaloplossing van deze bank. Op deze manier kan je in je vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten. 

Betalen vanuit Duitsland? Dat kan ook bij ons. SOFORT Banking maakt snelle en eenvoudige betaling voor onze producten mogelijk. Kies je voor deze optie, dan word je automatisch doorverwezen naar de omgeving van SOFORT. Vul vervolgens je persoonlijke bankgegevens in waarna de betaling wordt overgemaakt.

Geen zin om met Creditcard te betalen of je hebt een bankrekening die bovenstaande betaalmethode niet ondersteund? Geen nood, wij ondersteunen ook automatische incasso, via SEPA-incasso, als betalingsmethode. Geef je bankrekening op en het geld wordt vanzelf eenmalig door Mollie van uw rekening geschreven.

Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag dient over te maken. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, zullen wij uw bestelling versturen.

Kies bij het plaatsen van je bestelling voor Klarna Achteraf betalen en ontvang eerst je aankopen. De factuur komt online via Klarna's e-mail. Volg de stappen in de winkelmand en ontvang na afloop automatisch Klarna's factuur. Deze optie biedt zekerheid en gemak, waarbij je eerst ziet wat je koopt. Klarna waarborgt een veilige en transparante betaalervaring, beschermt tegen ongeautoriseerde transacties en zorgt voor zorgeloos winkelen.

Advies nodig?

Vul dan ons contactformulier in of bel ons op +31 20 752 75 85. Wij helpen u graag!

Heb je vragen over ons betaalsysteem?

Neem op elk moment contact met ons op via onze sociale kanalen

Het kan voorkomen dat je betaalmethode niet voorkomt in ons overzicht. Probeer in eerste instantie met een andere betaalmethode je bestelling te betalen. Mocht dit niet lukken? Vul dan ons contactformulier in. We zullen proberen jouw betaalmethode zo snel mogelijk aan ons overzicht toe te voegen.

Het kan soms voorkomen dat een betaling de eerste keer niet gelukt is. Geen nood, je bestelling blijft steeds staan. Probeer het nogmaals. Mocht dit ook niet werken stuur dan een bericht via ons contactformulier. Wij zullen dan handmatig een betaallink voor je aanmaken.

Zodra wij zijn overgaan tot terugbetaling van je aankoopbedrag kan het enige dagen duren voordat het openstaande bedrag weer teruggestort is op je rekening.

Voor iDeal betalingen neemt dit 1-3 werkdagen in beslag. Terugstortingen op creditcards duurt meestal meer dan 5 werkdagen.

Facturen kan je inzien via een 'Mijn account'. Let op! Hiervoor dien je wel een account aangemaakt te hebben. Nadat je bent ingelogd bent, ga je naar 'Geschiedenis en details van mijn bestellingen'.

Heb je geen account aangemaakt? Vul dan ons contactformulier in. We zullen dan zo snel mogelijk de desbetreffende factuur naar je toesturen.